Primjer za loading screen za backlot:
Moras nac datoteku "loadscreen_mp_backlot.iwi" slike iz igre ili iz nekog moda koji vec ima promjenjeno to (to se nalazi u jednom od .iwd datoteka koje skines sa servera). Taj .iwd otvoris sa winrar-om unutra odes u mapu images i pronadjes datoteku "loadscreen_mp_backlot.iwi"
Zatim skines iwi2dds konverter (i drugi konverter dd2iwi, ili od Tom Crawleya Iwi/dds konverter), .iwi prebacis u .dds i sliku otvoris u fotosopu. (stim da moras imat plugin za fotosopo od nvidie za editanje dds slika).
Izmjenis sliku, spremis kao kao DXT5 u .dds formatu, preko konvertera vratis natrag u .iwi i taj fajl koji dobijes preimenujes natrag u "loadscreen_mp_backlot.iwi" i stavis ga u neki .iwd fajl isto onako di si ga i naso. Ako si dobro spremio dds fajl u fotosopu slika ce ti se prikazati kada se loada backlot.
Na isti nacin radis i za druge mape, s time da onda ne trazis "loadscreen_mp_backlot.iwi" nego trazis "loadscreen_mp_ImeMape.iwi" (umjesto ImeMape ide crash, crossfire, strike, vacant, itd.)