Author Topic: Pravila Cod2 Clan Base CTF 4 v 4  (Read 4885 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline
*
Pravila Cod2 Clan Base CTF 4 v 4
« on: July 25, 2010, 05:19:16 PM »
Preuzeto sa stranice: http://clanbase.ggl.com/rules.php?lid=5568&language=hr

1. Uvod i predstavljanje

   1. Molimo uzmite vremena da pročitate naša globalna pravila prije nego počnete igrati na ovoj ljestvici. Ova pravila se ne odnose samo na CoD2 CTF već na sve ClanBase ljestvice. Poznavanjem globalnih pravila ljestvica će se izbjeći sukobi i poboljšat će se vaše šanse da pobijedite u sukobu.

      Obratite veliku pozornost na naša pravila u vezi posuđivanja igrača, povezivanje vaših korisničkih računa i pravilo 24-sata, prijavljivanje ne-pojavljivanja i pravila za sukobe kod borbi.

      Dio Općenita pravila pokriva standardne kazne kod kršenja pravila, naše pravo za emitiranje borbi, sustav žalbi i ono što se smatra kao službena borbena pravila. Sistem bodovanja je detaljno objašnjen, i pruža informacije oko prvog mjesta.
   2. Popis definiranih izraza ljestvica se može pronaći ovdje.



2. Pravila borbe

   1. Borba se odvija na dvije mape, svaki klan odabire jednu u formi za izazov. Svaki klan će na obje mape igrati jednom kao napadač (allies) i jednom kao branitelj (axis). Klan koji ima slabiji rang na ljestvici može birati koja mapa će se prvo igrati. Svaki klan može birati na kojoj strani će početi igrati na protivničkoj mapi.
   2. Postoji ograničenje od jedne sačmarice po timu, postavljeno u PAM modu. Korištenje više od jedne sačmarice u timu može rezultirati kaznenim porazom.
   3. Postoji ograničenje od jednog snajpera po timu, postavljeno u PAM modu. Korištenje više od jednog snajpera u timu može rezultirati kaznenim porazom.
   4. Svaka runda traje 15 minuta. Rezultat se određuje prema ukupnom zbroju zastava koje je svaki igrač klana skupio tokom cijele borbe.



3. Izborna pravila


   1. UAC2: Možete odabrati da li će UAC2 anti-cheat biti obavezan ili isključen.
          * Obavezan (mandatory) (standardna opcija)
          * Isključen



4. Popis mapa

   1. Popis mapa za CoD2 CTF je:
          * mp_breakout
          * mp_brecourt
          * mp_burgundy
          * mp_carentan
          * mp_dawnville
          * mp_decoy
          * mp_downtown
          * mp_farmhouse
          * mp_harbor
          * mp_leningrad
          * mp_matmata
          * mp_powcamp
          * mp_railyard
          * mp_rhine
          * mp_tobruk
          * mp_toujane
          * mp_trainstation
          * mp_vallente
   2. Download mapa: mp_powcamp, mp_tobruk, mp_vallente



5. Postavke igrača

   1. U svim borbama ClanBase CoD2 ljestvice može se koristiti UAC2 anti-cheat, ovisno o izazovu. Ako je UAC2 stavljen kao obaveznim, onda svi igrači moraju imati uključenu najnoviju UAC2 verziju. Svaki igrač je odgovoran da se brine o uključenom programu tokom borbe i da se brine o tome da li je unesen ispravni war ID prije početka borbe. Slike zaslona koje UAC2 napravi moraju se uploadati unutar 48 sati nakon borbe.
      Igrači moraju imati najmanje 5 slika zaslona za svaku mapu, što znači najmanje 10 slika zaslona po borbi za svakog igrača. Ako igrač ima manje od 10 slika zaslona po borbi (osim ako nije korištena zamjena igrača), njegov klan gubi kaznenim porazom.
      Svaki igrač mora registrirati svoj UAC User ID na svojoj GUID stranici prije početka borbe. Pročitajte ovaj ovaj vodič kako bi saznali svoj UAC User ID.
   2. U slučaju crnih slika zaslona, slijedite ovaj vodič.
      5 ili više crnih slika zaslona rezultira kaznenim porazom borbe. Ako 1 ili više igrača ima sve crne slike zaslona, to je poraz borbe jer je jednako tome kao da nema svih 10 valjanih slika zaslona od borbe.



6. Postavke servera

   1. Sve borbe se moraju igrati na serverima koji imaju stream prema ClanBase/Game-Violations. Najnovija verzija stream skripti je potrebna za sve ClanBase borbe. Upute i informacije za stream možete pronaći ovdje. Za provjeru dali server na kojem igrate ima stream prema CB/GV, idite na GV stranicu i pretražite IP servera koristeći opciju 'Status Check'. Stream prema Game-Violations je obavezan i dužnost igrača je da provjere da li server na kojem žele igrati ima stream prema CB/GV-u, borbe za koje se otkrije da nisu igrane na streamanom serveru će uvijek biti otkazane. Neprestano igranje na serverima bez GV streama rezultirat će suspenzijom na ljestvici, kako je to opisano u tablici za kazne.
   2. Klan ne može tražiti otkazivanje borbe ako je server pripadao njima.
   3. Sve CoD2 CTF borbe se moraju odigrati s ovim postavkama servera:

      set scr_ctf_scorelimit "0"
      set scr_ctf_timelimit "15"

   4. Sve borbe se moraju igrati na modu ePAM 1.02 (download link) kojeg klanovi instaliraju na svoj server. Za ispravno postavljanje ePAM za ClanBase borbe, koristite odgovarajuću naredbu u konzoli:
          * /rcon pam_mode cb (Standardni mod za standardne tipove igri)
   5. Ilegalno je koristiti servere koji ne autoriziraju igračeve original cd-ključeve od strane Activision master servera. Protivnici imaju pravo zatražiti igranje na legalnom serveru ili ponuditi svoj (sve dok se ne kosi s ostalim serverskim pravilima). Neodigrane borbe će biti otkazane ako se nije mogao naći odgovarajući server. Jednom kada borba počne, prihvaćate server i njegove postavke (PunkBuster, streaming i legalni serveri su svejedno uvijek obavezni).
   6. Sve borbe na ClanBase ljestvicama se moraju igrati koristeći službenu v1.3 zakrpu koju se može pronaći ovdje.



7. Demo datoteke i snimke zaslona

   1. Demo datoteke:
         1. Svi igrači moraju snimati demo od cijele borbe. Demo datoteke se moraju čuvati sve dok se ne potvrdi rezultat na ClanBase stranici.
         2. U slučaju sukoba: Oba klana mogu tražiti demo od drugog klana, ali slijedeće je potrebno ili će se sukob odbaciti:
                * Klan mora objasniti svoje razloge zašto želi demo datoteke i dati određene detaljne informacije (npr. približno vrijeme kada se događaj dogodio i zašto žele to dodatno istražiti). Davanje ne-detaljnih razloga kao što je "On vara" će dovesti do odbacivanja vašeg sukoba!
                * Klan mora odmah navesti točan demo koji želi; od kojeg igrača i mape.
                * Staviti najmanje jedan kompletni set demo datoteka od jednog vlastitog igrača.
         3. Količina demo datoteka koja se može tražiti: 1na1: sve, 2na2: 1 po mapi, 3na3: 2 po mapi, 4na4: 3 po mapi, 5na5: 4 po mapi, 6na6: 5 po mapi i tako dalje. 1 demo datoteka je jedna cijela mapa od jednog igrača. Klan smije tražiti demo datoteke samo kada se nađe u sukobu, ostali zahtjevi osim ovog prvog će biti ignorirani. Ako se ne isporuče tražene demo datoteke ili se daju one koje su oštećene ili nisu cijele, to će dovesti do kaznenog poraza.
         4. Klanovi koji stalno izbjegavaju isporuku demo datoteka će biti suspendirani s ljestvica. Igrači koji stalno izbjegavaju isporuku demo datoteka mogu biti suspendirani prema C&A pravilniku.
   2. Neizvršavanje slanja traženih demo datoteka ili stavljanja demo datoteka koje su oštećene ili nepotpune će rezultirati kaznenim porazom.
   3. Demo datoteka se smatra nepotpunom ako nedostaju 3 ili više rundi. Ako klan manipulira snimanjem demo datoteke (npr. namjerno zaustavljanje snimanja tokom borbe), sve runde dobivene u tom periodu će biti dodijeljene protivniku.
   4. Svaki klan bi trebao uzeti slike zaslona (screenshots) od rezultata i čuvati ih do 2 tjedna nakon potvrde rezultata borbe. Samo slike zaslona mogu biti prihvaćene kao dokaz kada postoji spor oko rezultata. Nadzornici mogu zatražiti slike zaslona bilo kada.



8. GUID oznake


   1. GUID oznake su jedinstveni načini identificiranja svakog igrača u igri. Primjeri: SteamID, PB guid, CoD2 guid, UT2004 guid, ETpro guid, DMW client nr i Xbox Live Gamertag.
   2. Svaki igrač mora registrirati svoju PB guid oznaku na stranici za GUID oznake. Kliknite ovdje kako bi saznali kako pronaći i registrirati svoju GUID oznaku. Koristite naredbu '/pb_plist' ili '/pb_power' u konzoli kako bi se prikazale GUID oznake svih igrača u borbi.
   3. Unošenje CoD2 guid oznake na ClanBase nije obavezno. Kliknite ovdje kako bi saznali kako pronaći i registrirati svoju GUID oznaku. Koristite naredbu '/pb_plist' ili '/pb_power' u konzoli kako bi se prikazale GUID oznake svih igrača u borbi.
   4. Zadnja promjena GUID oznake mora biti napravljena najkasnije 24 sata prije početka borbe. Igrači koji nisu registrirali GUID oznaku najkasnije 24 sata prije početka borbe će se smatrati slobodnim igračima.
   5. Samo zadnja unesena GUID oznaka (onu koju možete vidjeti na stranici svog korisničkog računa) u logu će se smatrati valjanom za igru.
   6. Igrači čije se GUID oznake nalaze na Master Ban listama od Game Violations, PBBANS i Punksbusted se smatraju varalicama i nije im dozvoljeno igrati na bilo kojim ClanBase borbenim ljestvicama.
      Stare GUID oznake u GUID logovima nisu valjani dokaz da osoba vara ili ima zabranu igranja (ban). Mora biti provjereno da je osoba u pitanju zapravo učinila da dobije ban prije nego se bilo koja akcija poduzme.



9. Raznovrsna pravila

   1. Barem pola početne postave korištene u svakoj borbi (ne u 1na1) mora biti drugačija od one koju koristi drugi klan na istoj ljestvici. Ovo se ne odnosi na 2na2 ljestvice (osim ako se ne događa često - oba klana koriste iste igrače četiri ili više puta) ili na borbe koje su starije od 14 dana. Slijedeća lista pokazuje što nije dozvoljeno, na temelju početne postave od dviju borbi, svaka za pojedini klan:
            - ljestvica 3na3: dva igrača su ista u dvije borbe
            - ljestvica 4na4: tri igrača su ista u dvije borbe
            - ljestvica 5na5: tri igrača su ista
            - ljestvica 6na6: četiri igrača su ista
            - ljestvica 7na7: četiri igrača su ista
            - I tako dalje

      Klanovi koji krše ova pravila će biti kažnjeni kaznenim porazom za sve borbe u kojima su prekršili pravilo dijeljenja početne postave. Dva ili više prekršaja ovog pravila će rezultirati suspenzijom.
   2. Jednom kada borba počne na predloženom serveru u izazovu, klan ne može tražiti 50/50 osim ako server ima velikih problema s pingom ili se oba tima slažu da server nije adekvatan za korištenje ili server ima kakve druge velike probleme. Moraju se uzeti dokazi (poželjno screenshot s prikazom pingova svih igrača) da zaista ima problema na serveru. Klanovi koji zloupotrebljavaju ovo pravilo ili ne prilože dokaze o svojim tvrdnjama za server će izgubiti borbu ili će se njihove tvrdnje zanemariti.
   3. Prije nego svaka igra može počet, admin na serveru uvijek mora provjeriti dali su oba tima spremna. Ako jedan član od nekog tima kaže da je njegov tim spreman, on se smatra da govori u ime cijelog tima, bez obzira na njegov status u klanu. Jednom kada igra počne može se ponoviti početak ako se oba klana slažu. Ako je igra počela bez slaganja bilo kojeg tima, tim može zatražiti ponovni početak sve dok najmanje jedan njihov član ostane u području stvaranja (spawn area).
   4. Zamjena igrača tokom borbe je dozvoljena samo između igri (prilikom zamjena strana ili promjene mape), ili u slučaju velikih problema s vezom tokom igre. Ako novi igrač ne dođe u roku od 5 minuta, protivnički klan ima pravo tražiti da se borba nastavi bez tog igrača (također pogledajte pravilo vezano za izbacivanje igrača).
      U 1na1 borbama, ako igraču pukne veza i ne pojavi se nakon 5 minuta, protivnik može:
          * Prisvojiti ostatak rundi i shodno tome unijeti rezultat ako je trajanje borbe prešlo 1/4 od ukupne dužine trajanja (jedna strana mape)
          * Unijeti da je borba otkazana ako vrijeme trajanja borbe nije prešlo 1/4 od ukupnog trajanja
   5. Ako je igrač maknut s servera zbog tehničke pogreške, borba se mora pauzirati. Pauzu možete tražiti putem opcije za chat, ili preko "\openscriptmenu call timeout". Maksimalno vrijeme pauze je 5 minuta - nakon čega će se borba automatski nastaviti - što je dovoljno za resetiranje računala i veze. Maksimalno ukupno vrijeme pauze iznosi 10 minuta po mapi i po timu (5 minuta po strani i samo jedna pauza po klanu po strani). Taktičke pauze nisu dozvoljene. Kod promjene strane ili mape klan može uzeti maksimalno 5 minuta odmora, borba se mora nastaviti nakon tog vremena. Kad istekne tih 5 minuta, gledaoci se mogu slobodno ukloniti. Ako se ostane kao "Spectator" to će dovesti do automatskog gubitka runde.
      Ako klan ne krene s igrom nakon tog vremena, to može rezultirati kaznenim porazom za klan koji krši pravilo. Klan mora jasno iznijeti svoj zahtjev za kaznenim porazom drugog klana na samom serveru (dok snima demo) kojeg je protivnik prisiljen prihvatiti, a onda mogu napustit server jer je borba završila. Ali ako oba klana odluče nastaviti s borbom (vrijedi samo za klanske borbe) nakon što je vrijeme pauze prošlo, kasnije se više ne može tražiti kazneni poraz za protivnika.
   6. Ako se server sruši tokom borbe, mapa će biti ponovo pokrenuta ako se rušenje dogodilo u vremenu manje od minute nakon početka, ili u toku prve runde za tipove igri koje se baziraju na rundama. U svim ostalim slučajevima odigrat će se preostalo vrijeme (zaokruženo na prvu veću minutu) ili runde, nakon čega će se rezultat zbrojiti s onim prije rušenja servera kako bi se odredio pobjednik.
   7. Strogo je zabranjeno učiniti namjerno samoubojstvo ili ubojstvo timskog igrača. ClanBase može promijeniti rezultat na štetu klana kod kojeg se dogodilo namjerno samoubojstvo ili ubojstvo timskog igrača.
   8. Nije dozvoljeno izbacivati protivničke igrače s servera iz BILO kojeg razloga, u protivnom se može dobiti kazneni poraz. Ako se borba pauzirala, a igrač je zablokiran dok traje vrijeme pauze, slijedeće stvari se mogu dogoditi:
          * - Zamjena dolazi umjesto njega tokom pauze, postava klana je potpuna, a igrač koji je zablokiran može biti uklonjen s servera bez problema
          * - Pauza je završila: kako igrač koji je zablokiran ne može započeti, može biti uklonjen s servera bez problema (bez obzira da li je zamjena igrača došla ili nije)

      Opaska: preporučeno je korištenje naredbe pb_sv_kick umjesto regularne naredbe za izbacivanje, jer ova druga može igraču dati privremenu zabranu spajanja na server (ban) što može dati neugodne probleme ostatku klana.
   9. Biti gledatelj (spectator) tokom službene borbe nije dozvoljeno. Ako igrač ode s servera iz bilo kojeg razloga i ponovo se vrati na server, mora odmah odabrati stranu. Kada se gledatelji koji nemaju dozvolu doći na server pridruže borbi, ona se mora pauzirati a gledatelji se moraju maknuti prije nego se borba nastavi.



10. Varanje i zloupotreba

   1. Pravila o zlostavljanju i zloupotrebi se odnose na sve ClanBase ljestvice. Bilo kakvo varanje ili neprimjereno ponašanje tokom odvijanja borbe će rezultirati kaznenim gubitkom (forfeit). Varanje i/ili korištenje suspendiranog igrača u borbama će rezultirati različitim suspenzijama na ljestvici.
   2. Ako su oba klana varala i/ili su bila suspendirana pri igranju tokom borbe, oba klana dobivaju kazneni poraz.
   3. Postoje 4 metode moderiranja ljestvice: prijavama za igranje, promjenom rezultata, suspenzije i brisanjem:
          * Prijavama za igranje se bave nadzornici ljestvica kako bi sprijeèili dolazak lažnih klanova, igraèe s lažnim GUID oznakama i zemlje iz krivih regija da doðu na ljestvicu.
          * Status borbe se može promijeniti u otkazane, ne-pojavljivanje, kazneni poraz ili pobjeda za protivnika - ovisno o pravilima ljestvice i ozbiljnosti problema. Kazneni poraz je standardna kazna za sve prekršaje osim ako kazna nije drugaèije odreðena pravilima.
          * Suspenzijama se kažnjavaju pokušaji zloupotrebe sistema ljestvica i variraju od kratkotrajnih do dugotrajnih te trajnih suspenzija. Takoðer, mogu biti vezane samo za jednu ljestvicu ili za sve. Suspenzije dodjeljuju naèelnici i asistenti ljestvica.
          * Kazne su sažete u tablici, ovdje. Klanovi koji su suspendirani na nekoj ljestvici ne smiju napraviti isti klan negdje drugdje kako bi igrali na istoj toj ljestvici. To ukljuèuje nove klanove ili promijenjene postojeæe klanove. Odrednice za odreðivanje dali je klan s aktivnom suspenzijom došao opet na ljestvicu u obliku novog klana se neæe objaviti, stoga ih nemojte tražiti.
          * Ako je klan suspendiran na ljestvici, suspenzija se može pogledati koristeæi klansku stranicu za borbe. Žalba za micanje suspenzije æe biti uzeta u obzir samo onda ako se optužba protiv klana dokaže krivom. Osigurajte sve potrebne dokaze odmah na stranici sažetka borbe. Èlanovi mogu kontaktirati naèelnika ili asistenta ljestvice samo ako nije odreðena osoba koja se bavi suspenzijama.
          * Klanovi ili korisnièki raèuni mogu biti obrisani bez upozorenja kako je opisano na tablici s kaznama ljestvice.
   4. Strogo je zabranjeno koristiti korisničke račune od drugih korisnika, čak i ako su korisnici iz vašeg klana. Takvi slučajevi će se uvijek smatrati zloupotrebom i bit će predmet privremenog udaljavanja. Ovo se ne odnosi na igrače koji su prisiljeni dijeliti GUID oznaku.
   5. Nije dozvoljeno iskorištavati ili zloupotrebljavati nedostatke (bugs). Bilo kakvo zloupotrebljavanje nedostataka se smatra varanjem i dovest će do kaznenog gubitka borbe, osim ako nije drugačije određeno pravilima igre.
   6. Svi programi ili datoteke, bilo promijenjene datoteke igre ili nove datoteke, koje mijenjaju igru ili dodavaju novu funkciju, ili koje djeluju na igru na bilo koji način su strogo zabranjene. Izmijenjene verzije izvornih datoteka igre su uvijek zabranjene, bez obzira što rade. Korištenje bilo kojeg zabranjenog programa ili datoteke od strane bilo kojeg člana klana tokom borbe vodi k kaznenom porazu i u većini slučajeva može dovesti do uklanjanja klana i zabranu igranja pri ClanBase organizaciji.
   7. Programi koji ne djeluju na igru na bilo koji način su dozvoljeni, čak i ako se mogu koristiti i upravljati istodobno s igrom. Glasovni programi su primjeri takvih programa.
   8. Bilo kakve skripte za koje je dokazano da daju stvarnu prednost ili koje su dio nedozvoljenih bindova/skripti ispod se neće tolerirati i rezultirati će kaznenim porazom. Postavke u .cfg datoteci koje daju određene prednosti nad protivnikom se mogu smatrati kao zloupotreba i može dovesti do kaznenog poraza, ovisno o težini optužbe.

      Nedozvoljene skripte i bindovi:
          * bilo koji 'exec' ili 'vstr' bind (ovo uključuje bindove za snimanje demo datoteka) li>bilo koji bind koji uključuje 'lookdown'
          * bilo koji bind koji uključuje 'rate' ne smije imati vrijednost izvan 25000
          * bilo koji bind koji uključuje 'com_maxfps' ne smije imati vrijednost ispod 40 ili iznad 250'
          * bilo koji bind koji uključuje 'attack' ne smije biti u kombinaciji s bilo kojom drugom naredbom'
          * bilo koji bind koji uključuje 'frag' ne smije biti u kombinaciji s drugom naredbom/bindom'
      Svi bindovi/skripte koji nisu pokriveni u ovom popisu će se razmatrati od slučaja-do-slučaja kako bi se vidjelo da li daju neku nepoštenu prednost.
   9. Igračima je dozvoljeno da skaču na posebna mjesta (uključujući "trickjumping") koja se mogu doseći bez ikakve dodane pomoći (npr pomoću drugog igrača ili eksploziva), sve dok to ne krši pravilo o zloupotrebi bugova.
  10. Klanovi koji zloupotrebljavaju sistem ljestvice na bilo koji način kako bi stekli prednost ili samo da rade štetu će biti obrisani s ljestvice(a). U ekstremnim slučajevima, daljnja kazna može uključivati brisanje korisničkog računa osobe koja je odgovorna za zloupotrebu. Zloupotreba bilo kojih jasnih propusta u pravilima je zabranjeno, Nadzornici Ljestvica mogu kazniti klanove/igrače za zloupotrebu koja nije opisana u ovim pravilima.
  11. Korištenje alata Eye-dent na Game-Violations stranici za davanje dokaza je dozvoljeno, ali je upotreba ograničena. Smijete stavljati samo slike zaslona koje jasno prikazuju potrebne podatke (ime igrača, ip igrača, guid oznaku, datum i ip servera). Isticanje važnih dijelova na slici je preporučano, ali sva ostala modificiranja slike (npr. dodavanje teksta) nisu dozvoljena. Ako je dokaz namijenjen da pokaže kako je isti IP vezan za čistu guid oznaku i zabranjenu (banned guid oznaku, prihvatit ćemo taj dokaz samo ako su obje takve guid oznake korištene s istim IP-om istog dana., osim ako nemate čvrst dokaz da je riječ o statičnoj IP adresi. IP adrese starije od godinu dana neće biti prihvaćene.
  12. Prihvat ćemo dokaze samo ako ste ih dali na odgovarajući način. Nećemo prihvatiti ništa gdje davaoc dokaza traži upit od nas, ili ako postoje neka nepotrebna ograničenja (npr. rapidshare ili megaupload), drugim riječima, dokaz mora imati direktan pristup. Neki besplatni servisi za stavljanje slika su imageshack i photobucket. Smijete koristiti i druge servise, ali provjerite da se ima internacionalni pristup slika, odnosno da svatko može pogledati sliku. Također, pobrinite se da imate kopiju slike negdje sačuvanu, u slučaju da je obrisana s servisa. Demo datoteke bi trebalo biti stavljene na ClanBase demo FTP (pogledaj Pomoć).
      Nećemo prihvatiti takozvane "busted.avi" video datoteke kao dokaz, morate navesti vremenske oznake kod original demo datoteke.
  13. Kada dajete vremenske oznake za demo datoteke, nemojte zaboraviti navesti na kojeg igrača mislite i na koju mapu. Indikacija na rundu bi trebala biti jasna svima koji će gledati demo datoteku. Ako je borba bila prekinuta ponovnim pokretanjem mape (npr. zbog pauze) ili slično pa je došlo do promjene redoslijeda rundi, nemojte zaboraviti i to označiti kako bi svima bilo sve jasno. Svaka vremenska oznaka mora biti točna, izrazi poput "gledaj demo" ili "cijela runda" se neće uzeti u obzir prilikom gledanja demo datoteke. Manja količina objašnjenja se smiju dodati kod vremenskih oznaka da se situacija učini još jasnijom, ali ih morate napisati na engleskom jeziku (bez obzira dali se radi o regionalnoj ljestvici ili ne), jer se naš tim za gledanje demo datoteka sastoji od ljudi iz različitih zemalja.



Globalna pravila
11. Općenito


   1. Ako se pravila ljestvice od specifične ljestvice sukobljavaju s ovim globalnim pravilima ljestvica, onda pravila specifične ljestvice imaju prednost.
   2. Pravilno djelovanje sistema ljestvice ovisi o sportskom ponašanju klana koji sudjeluju na ljestvici. Očekujemo da svi igraju po pravilima, ali i da budu fleksibilni kada situacija to zahtjeva i da budu razumni kada protivnik ima probleme koji su izvan njegove kontrole.
   3. Nepoznavanje pravila ljestvica nije nikad valjana isprika za nepostupanje prema njima.
   4. ClanBase zadržava pravo da emitira i prenosi svaku borbu. To se može učiniti alatima za online prijenos igre s ciljem praćenja igre. Klanovi ne mogu odbiti snimanje takvih prijenosa. U većini slučajeva ClanBase će dozvoliti ili pitati treću stranu da prenosi borbe. Promatračima se neće nikad naplatiti za to.
   5. Za bilo koja pitanja ili komentare koji se tiču ljestvica ili ishode sukoba, kontaktirajte nadzornika ljestvice putem e-mail adrese ili putem CB Privatnih Poruka. Za bilo koja pitanja ili komentare koji se tiču ljestvica ili ishode sukoba koje nadzornik ne može riješiti, ili za prigovor na nadzornika, pročitajte ovo.

      Poruke koje nisu napisane na engleskom jeziku neće biti razumljive pa stoga neće biti pročitane. Poruke koje su uvredljivog sadržaja će biti ignorirane. Voditelji ljestvica će odbaciti poruke ako se oko određenog problema nije prvo razgovaralo s nadzornikom ljestvice, ili ako je nadzornik ljestvice ispravno odgovorio ali se to ignoriralo.
   6. Dogovori napisani u opaskama izazova, na serveru ili bilo gdje drugdje, nisu važeća. Samo službena pravila i postavke (mape, izborna pravila) određene pri izazovu se trebaju slijediti i smatrati kao ispravna pravila. Dogovori koji osporavaju pravila ljestvice će biti odbačena u sukobima.

      Na primjer: u sukobima, ignorirat ćemo klanove koji tvrde da je protivnik pristao na IRC kanalu da oni mogu koristiti slobodnog igrača (freelancer) ili da je klan napisao "pravilo 24-sata ne vrijedi" u opaskama izazova i da je protivnik to prihvatio. Predloženi serveri nisu nikad važeći jer su to 'predložene' lokacije za igru.
   7. Ograđivanje: reference na bilo koji spol u bilo kojim pravilima ljestvice unutar ove web stranice ne sugeriraju to da su ljestvice određene za pojedini spol.



12. Klanovi i igrači

   1. Bilo koji klan registriran na ClanBase stranici može sudjelovati na bilo kojoj ljestvici. Postoje nekoliko dodatnih uvjeta koje klanovi moraju zadovoljiti prije nego se mogu pridružiti Ljestvici na Poziv. Ti dodatni uvjeti su navedeni u pravilima od Ljestvica na Poziv. Za više informacija kako se registrirati na ClanBase stranicu pročitajte Pomoć.
   2. Igraču nije zabranjeno da bude u više klanova ako igrač poveže svoje 'osobnosti' koristeći svoju Admin stranicu. Bilo koji igrač koji je u više klanova a nije povezao svoje osobnosti će se smatrati kao slobodan igrač u svim klanovima osim u onom u kojem se prvo registrirao, osim ako je drugi korisnički račun neaktivan. Korisnički račun se smatra neaktivnim ako je prošlo više od 60 dana prije vremena početka borbe.

      Dupli korisnički računi će se prisilno spojiti kada se otkriju. Korisnici će se obavijestiti 5 dana prije putem CB privatnih poruka da će se njihovi korisnički računi spojiti, time će dobiti šansu da dokažu kako vlasnici korisničkoh računa nisu isti. Nakon prisilnog spajanja, najstariji korisnički račun ostat će kao glavni. Ako je najstariji korisnički račun napušten, onda će prvi slijedeći najstariji (korišteni) korisnički račun ostati.
   3. Samo igrači koji su registrirani u nekom klanu na ClanBase stranici mogu igrati na ljestvicama, i mogu igrati samo s imenom (ili vrlo sličnim) koje su registrirali u tom klanu. Samo igrači koji su registrirani kao članovi klana dulje od 24 sata smiju igrati za svoj novi klan. Neregistrirani igrači, igrači koji krše pravilo 24-sata i registrirani članovi koji koriste ime ili GUID oznaku drugačije od onog registrirano na CB stranici će se smatrati slobodnim igračima (freelancers).

      Klanovi prije početka borbe mogu tražiti protivnika da koristi drugog igrača, ako protivnikov izbor igrača krši ovo pravilo. Ako ne mogu naći zamjenu za igrača, onda se borba smatra kao ne-pojavljivanje.
   4. Kada borba počne, nijedan klan se ne može žaliti da drugi klan koristi igrača s drugačijim imenom ili da nije bio u klanu dulje od 24 sata. Klan može iznijeti tvrdnju da protivnik koristi slobodnog igrača ako protivnikov igrač ima krivu GUID oznaku ili nije registriran igrač, ili ako protivnik koristi zamjenu koja krši gornje pravilo, ili ako igrač tokom borbe promjeni svoje ime u neko neprepoznatljivo.
   5. Gore pravilo 24-sata se ne odnosi na klanove koji su se pridružili nekoj ljestvici (po prvi put) u vremenu manje od 48 sati prije službenog početka borbe. Pravilo 24-sata se ne odnosi na igrače koji su kratko bili maknuti iz klana, na primjer slučajno od strane vođe klana, uz pretpostavku da su prije bili u klanu bar 24 sata. Taj kraći period se smatra vrijeme ne duže od 18 sati. Igrači koji su bili odsutni dulje od tog vremena će se smatrati kao novi u klanu i moraju biti u klanu slijedećih 24 sata prije nego smiju igrati.
   6. Korištenje slobodnog igrača u borbi na ljestvici će rezultirati kaznenim porazom. Korištenje slobodnog(ih) igrača će rezultirati privremenom suspenzijom klana na određenoj ljestvici ili čak na svim ljestvicama. Prekršaji se zbrajaju tokom vremena. Pogledajte tablicu s kaznama za određena trajanja. Slobodni igrači koji su se koristili prije godinu dana ili više se neće uzeti u obzir, osim ako klan nema veliku povijest korištenja slobodnih igrača.



13. Ljestvice

   1. ClanBase radi nove ljestvice samo ako smatra da ima 'tržište' za njih. Kada dođe nova igra ili modifikacija, obično prvo napravimo Europsku ljestvicu, a kasnije, kada Europska ljestvica postane preaktivna, ljestvice za pojedine zemlje. Igra/mod bi morala igrati dosta aktivno prije nego smatramo da bi mogli napraviti Ljestvicu na Poziv za nju.
   2. Ako želite zatražiti novu ClanBase ljestvicu za novu igru, modifikaciju ili za postojeću igru i smatrate da bi bilo dovoljno klanova zainteresiranih - započnite peticiju (ili glasajte na postojećim peticijama) koristeći ovu stranicu.
      Dalje, razmotrit ćemo dodavanje ljestvice na temelju popularnosti igre ili modifikacije i na temelju našeg iskustva kako bi pružili odličnu funkcionalnu ljestvicu. Nema određeno koliki je potreban broj glasova da neka ljestvica bude dodana. Ljestvica/igra može biti odbijena ako se već prije pokušavalo dodati ali nije uspjelo.
   3. Regionalne ljestvice mogu biti ograničene na klanove koji pripadaju određenoj regiji. Nemaju sve ljestvice ova pravila, ali ograničenja za sve regionalne ljestvice su ta da se borbe regionalnih ljestvica moraju igrati na serverima iz te regije, osim ako oba klana ne žele to. Kada klan igra na serveru koji nije iz regije, nijedan klan se kasnije ne može žaliti na rezultat zbog toga, jer kada borba počne - server i postavke su prihvaćene. Neslaganja treba riješiti prije početka borbe.
   4. Sistem neaktivnosti će ukloniti klanove sa svih ljestvica koje imaju više od 20 aktivnih klanova a koji nisu igrali više od 8 tjedana. Za više informacija pročitajte ovo. Sistem neaktivnosti je napravljen tako da ne radi na ljestvicama s malom ili nikakvom aktivnošću. Neaktivni klanovi neće biti silom uklonjeni s neaktivnih ljestvica od strane nadzornika ljestvice osim ako ne drže prvo mjesto. Nemojte nas tjerati da to učinimo, već izazovite klanove koji su više aktivni na ljestvici.
   5. Zlatna, srebrna i brončana ikona ljestvice se može dobiti samo na velikim/aktivnim ljestvicama. Te ikone su prikazane pored klanskog imena.
   6. Igranje nekoliko borbi protiv istog protivnika u kratkom vremenskom periodu se smatra varanjem jer iskrivljuje rangiranje. Nikad nemojte igrati protiv istog protivnika dva put u jednom tjednu osim ako ne igrate mnogo drugih borbi. Igranjem protiv istog protivnika tri ili više puta na istoj ljestvici ili na mnogim drugim ljestvicama će rezultirati kratkotrajnom suspenzijom kako je opisano ovdje. U slučaju velikih prekršaja smatrat će se da su sve borbe lažne.
   7. Klanovi bez potrebnog broja igrača mogu biti uklonjeni s ljestvice nakon 7 dana.
   8. Kada se otkrije moguća lažna borba, oba klana koja su sudjelovala u tome će biti suspendirana na svim ClanBase ljestvicama bez upozorenja. Igračima, koji naprave 3 ili više lažnih klanskih borbi, bit će obrisan korisnički račun. Pogledajte tablicu s kaznama.
      Vođe klanova imaju 72 sata da se žale na tu odluku, ali moraju pružiti dokaz od borbe u obliku slike zaslona (screenshots) ili demo datoteke, i to sve staviti na stranicu sažetka borbe. Igrači tada moraju poslati e-mail nadzorniku koji ih je prijavio. Ako podaci o nadzorniku nisu uključeni u opasku klanske suspenzije/brisanja, onda se morate obratiti glavnima za ljestvice (Chiefs of Ladders) na
   9. Klan se neće kazniti zbog lažiranja borbe ako zadovoljava sve slijedeće kriterije:
          * Klan (vođa ili zamjenik) prijavljuje lažnu borbu nadzorniku ljestvice putem CB privatne poruke i na stranici od borbe ima komentar za to prije nego je prošlo 48 sati od početka lažne borbe. Na stranici od borbe također navedite kojem nadzorniku ste prijavili lažnu borbu, uključujući njegovo ime i link na njegov CB proil.
          * Osoba koja je kriva za lažnu borbu je uklonjena iz klana čim je prije moguće nakon što je lažna borba otkrivena i kada vođa klana dođe online. Ako nije sigurno tko je napravio lažnu borbu, može se konzultirati oko toga s nadzornikom ljestvice.

      Ovo se smije koristiti samo 3 puta godišnje. Klanovi koji pokušaju zlo upotrebljavati ovo tako što prijavljuju borbe koje nisu lažne, izgubit će pravo na korištenje ovog na godinu dana.



14. Sistem bodovanja

   1. ClanBase ljestvice koriste sustav rangiranja koji se temelji na ELO sustavu poznatom iz šaha. Svaki klan započinje s 1000 bodova. Nakon svake borbe, bodovi se dodavaju ili oduzimaju, ovisno o tome dali je ishod borbe pobjeda, poraz ili neriješeno (rezultat borbe nije od važnosti).
   2. Koliko bodova ćete dobiti ili izgubiti nakon pobjede ili poraza ovisi o bodovnoj razlici između vas i vašeg protivnika prije borbe. ELO formula je vrlo komplicirana, no slijedeći primjeri će vam dati uvid kako radi:
          * Pobjeda protivnika koji ima jednak broj bodova donosi 60 bodova.
          * Maksimalni broj bodova koji možete dobiti za jednu pobjedu iznosi 120 bodova, ali da bi dobili toliko bodova morate pobjediti protivnika koji je 700 bodova ili više ispred vas. Dobijete 100 bodova ako pobjedite protivnika koji je 200 bodova ispred vas.
          * Pobjeda klana koji je rangiran niže od vas vam donosi manje od 60 bodova. Ako je protivnik 200 bodova ispod vas onda dobijete samo 20 bodova, ako su 300 bodova ispod onda dobijete samo 10, a ako su 400 bodova ispod vas onda dobijete mizernih 5 boda.
          * Ako borba završi neriješeno onda ćete dobiti bodove ako je protivnik rangiran više od vas, a izgubit ćete bodove ako je protivnik rangiran niže od vas.
          * Broj bodova koje možete dobiti i broj bodova koje možete izgubiti zbrojeno uvijek iznosi 120. Dakle, ako pobjedom možete dobiti 30 bodova, porazom možete izgubiti 90.
   3. Protiv klanova koji su odigrali manje od 3 borbe na ljestvici dobit ćete ili izgubiti pola od količine bodova koje ste mogli dobiti ili izgubiti.
   4. Vođa ljestvice nema bodovnu vrijednost već se smatra da ima beskonačnu bodovnu vrijednost. Top 5 klanovi mogu osvojiti prvo mjesto tako da izazovu vođu ljestvice i pobjede ga u direktnom sukobu. Ako se to dogodi izazivač postaje novi vođa ljestvice dok će stari vođa ljestvice biti vraćen na stari rang s bodovima koje je imao prije. Ako izazivač izgubi ili igra neriješeno, pozicija vođe ljestvice se ne mijenja.
   5. Vođa ljestvice ne smije odbiti igranje protiv klanova iz top 5 bez valjanog razloga (sistem ponudi opcije odbijanja s valjanim razlogom, pogledajte Ugovaranje borbi). Neprestano ponovno planiranje s besmislenim datumima ili s drugačijim pravilima borbe ili igranje samo s niže rangiranim klanovima kako bi se odbili ostali izazovi će se smatrati zlostavljanjem sistema ljestvice a time klan riskira da bude uklonjen s prvog mjesta i suspendiran. Morate nadzornicima dati valjane ID brojeve od borbi koje su odbili jer inače mi nećemo reagirati.
   6. Klanovi na prvom mjestu koji su pravedno pobijeđeni ne smiju napraviti novi izazov, prihvatiti izazov ili potvrditi rezultat s drugim klanom prije nego je prvotni rezultat potvrđen - tako da drugi klan dobije prvo mjesto.
   7. Klanovi koji su izvan top 5 mogu također izazvati vođu ljestvice, ali se takvi izazovu mogu slobodno odbiti. Ako je vođa ljestvice pobijeđen, tada se izmjenjuje s klanom koji je na drugom mjestu, a izazivač dobiva 120 bodova. Ako vođa ljestvice pobjedi, ništa se ne događa.
   8. U slučaju da je klan koji je na prvom mjestu obrisan zbog prekršaja na ljestvicama, kupovima ili zbog varanja, klan koji je bio na drugom mjestu će zauzeti prvo mjesto.



15. Načini izazivanja

   1. Postoje nekoliko metoda kojima se mogu pronaći protivnički klanovi za igru:
         1. Direktni izazovi
         2. Otvoreni izazovi
         3. Autoborbe
         4. IRC zahtjevi
         5. LAN borbe
   2. Direktni izazovi su izazovi gdje izazivate određeni klan koji ste sami odabrali. Ti izazovi se mogu napraviti klikom na križić koji se nalazi desno od imena klana na stranici za rangiranje od ljestvice ili na stranici nedavno pridruženih. Izazvani klan je obavezan da potvrdi izazov, odbije ili da predloži drugo vrijeme igranja.
   3. Otvorene izazove mogu napraviti bilo koji članovi bez određivanja tko im je protivnik. Takvi izazovi se onda reklamiraju a drugi klanovi mogu pretraživati borbe koje im odgovaraju. Autor otvorenog napada odredi kriterije koje klan mora zadovoljiti, uključujući ocjenu ponašanja klana, predložene mape i rang na ljestvici. Jednom kada se prihvati, otvoreni izazov postaje službena borba u kojoj vrijede sva pravila iz ove knjige. Klanovi mogu napraviti do 3 otvorena izazova po ljestvici i ne mogu prihvatiti više od jednog otvorenog izazova od istog protivnika.
   4. Autoborbe su borbe koje CB automatski ugovara prema parametrima koje klanovi unaprijed odrede. CB uparuje protivnike ako se njihove postavke međusobno slažu. Jednom kada se autoborba napravi - sva pravila se primjenjuju kao kod direktnih izazova. Dolazak na borbu je obavezan. Klanovi mogu napraviti do 7 autoborbi po ljestvici. Vremena između autoborbi se ne smiju preklapati.
   5. IRC zahtjevi - Igračima je dozvoljeno koristiti CB kanale od igri (#) za pretraživanje ClanBase borbi. Ako netko ne može pronaći protivnika odmah nakon poslanog zahtjeva onda ne bi smjeli stalno slati zahtjev jer bi inače mogli biti uklonjeni s kanala.
   6. LANs - Klanovi ne bi smjeli igrati borbene ljestvice na LAN događanjima jer bi se te borbe mogle smatrati kao lažne, osim ako se uzmu u obzir ove mjere opreza:
          * Dogovorite samo prijateljske borbe, ILI
          * Ugovorite borbu prije početka LAN-a a unos rezultata sredite nakon što LAN završi ILI
          * Napravite upload demo datoteka odmah nakon borbe, ili objavite snimke zaslona (screenshots) koji prikazuje krajnji rezultat.



16. Ugovaranje borbi

   1. Krajnji rok za reagiranje na izazov je 7 dana nakon izazova ili 7 dana prije borbe, ovisno o tome što je kasnije. Ako do krajnjeg roka protivnik nije reagirao na izazov, dobit će kaznu od gubitka 5 boda. Ako vođa ljestvice ignorira takav izazov, izgubit će svoje mjesto i prepustiti ga klanu koji je bio na drugom mjestu. Možete odrediti raniji krajnji rok za prihvaćanje izazova, ali onda nema kazne za protivnika ako ne reagira na vrijeme.
   2. Možete odbiti izazov drugog klana samo u ovim sluèajevima:
          * Ponovni dogovor: želite dogovoriti borbu za neki drugi datum. Taj novi datum mora biti unutra 14 dana od originalnog izazova.
          * Neravnopravna borba: postoji razlika od 10 mjesta i 100 bodova izmeðu vas i protivnika, ili vi imate više od 1100 bodova a vašem protivniku je ovo prva borba.
          * Zaposleni u ovoj ljestvici: veæ imate dogovorene 2 ili više borbi na ovoj ljestvici u slijedeæih 30 dana.
          * Posebne mape: protivnik je odabrao posebnu (custom) mapu.
          * Moguænost odbijanja pravila borbe: protivnik je oznaèio opciju za moguænost odbijanja pravila borbe u formi za izazov.
          * Hibernacija: želite staviti svoj klan kao neaktivan na ovoj ljestvici. Gubite 32 boda ali nakon toga možete odbiti sve izazove. Sve vaše dogovorene borbe se otkazuju kada odete u hibernaciju. Hibernacija automatski završava kada odigrate službenu borbu na ovoj ljestvici.
      Ove opcije su na raspolaganju samo voðama ljestvice:
          * Nejednaka borba: klan koji izaziva se ne nalazi u top 5 klanova na ljestvici.
          * Napuštanje: koristeæi ovu opciju voða ljestvice gubi poziciju i prepušta je klanu koji je na drugom mjestu.
      Ako ne želite odigrati borbu iz nekog drugog razloga, onda æete morat kontaktirati protivnika (e-mail, IRC, Xfire) i uvjeriti ga da otkaže svoj izazov.
   3. Dogovorena borba se može otkazati 12 sati prije početka na Agenda stranici. Klan koji želi otkazati borbu će morati ili tražiti promjenu vremena igranja ili otići u hibernaciju.
   4. Kada se oba klana dogovore da ne igraju borba može biti otkazana iz bilo kojeg razloga nakon početnog vremena. Jednostavno odaberite opciju 'Match was cancelled' na stranici za unos rezultata.
   5. Ako se borba odigrala bez prethodnog dogovaranja na ClanBase stranici, onda oba klana ovise o međusobnom sportskom ponašanju kako bi prihvatili rezultat kasnije. Nećemo siliti rezultat borbe kada prethodno nije bilo prihvaćanja izazova za tu borbu.



17. Prije borbe

   1. Kako bi pronašli protivnika prije borbe, trebate pogledati na njihov klanski IRC kanal (ako su u klanu) ili ih kontaktirati direktno koristeći ClanBase Privatne Poruke (aka CB PM), ICQ, MSN, Xfire, e-mail ili na bilo koji drugi način ako ne koristite IRC.
   2. Ako ni nakon 10 minuta od dogovorenog početka borbe niste uspjeli doći u kontakt s protivnikom, možete unijeti da se protivnik nije pojavio (no-show. Prijavite ne-pojavljivanje tako što ćete ostaviti jasan komentar na stranici od te borbe zašto je borba završila kao ne-pojavljivanje i što sve ste vi učinili da kontaktirate svog protivnika.
      Stavite tag svog klana i odite na IRC kanal od ljestvice (#) gdje ćete tražiti admina da potvrdi vašu tvrdnju - navedite puni link borbe (warid). Ovo će se smatrati dokazom vašeg prisustva i odsutnost vašeg protivnika. Da bi pobio tu tvrdnju, drugi klan mora također prijaviti ne-pojavljivanje, Ako admin ne odgovara, zatražite potvrdu od admina na kanalu #clanbase.help.
   3. Ako kasnite više do 10 minuta, morate prihvatiti ne-pojavljivanje ako vaš protivnik to inzistira. Ako mislite da imate dobar razlog zašto rezultat ne bi smio biti kao ne-pojavljivanje, onda morate uvjeriti svog protivnika u to.
   4. Ako jedan klan nema dovoljno igrača ili odbija započeti borbu s pravilima na koja su se složili prilikom prihvaćanja izazova, drugi klan može tražiti da se rezultat unese kao ne-pojavljivanje prvog klana. Imajte na umu da se opaske izazova, prijedlozi servera i dogovori napravljeni negdje drugdje ne smatraju važećim pravilima.
   5. Neprekidno ne-pojavljivanje na borbe će rezultirati uklanjanjem i suspenzijom.



18. Tokom borbe

   1. Jednom kada borba počne, njen rezultat se računa, osim ako se oba klana slože da ne treba. Ping, lag problemi ili nepravilne postavke servera nisu isprika za odlazak; trebali ste provjeriti server prije početka igranja.
   2. Ako jedan klan otiđe s borbe, rezultat koji je bio prije nego je i zadnji njihov član otišao se smatra rezultatom borbe ako je klan koji je ostao vodio. Ako je klan koji je otišao vodio, a gubitnički klan je još mogao dobiti borbu, ClanBase može promijeniti taj rezultat u korist klana koji je ostao.



19. Poslije borbe


   1. Bilo koji klan može unijeti rezultat borbe, osim ako drugi klan to nije već učinio. Rezultat borbe može biti:
          * Stvarni rezultat borbe.
          * Ne-pojavljivanje ako se protivnik nije pojavio.
          * Rezultat odgovara kazni određenu pravilima koje je protivnik prekršio.
          * Kazneni poraz ako je protivnik prekršio pravila s neodređenom kaznom.
   2. U slučaju nepojavljivanja strogo je zabranjeno unijeti bilo kakav rezultat (čak i 1-0), iako se oba klana slažu. Umjesto toga morate označiti na opciju za ne-pojavljivanje pri unosu rezultata, što će rezultirati fiksnom kaznom od gubitka 10 bodova za klan koji se nije pojavio. Borbe koje su ne-pojavljivanje a gdje se unesao rezultat mogu biti otkazane ili promijenjene u ne-pojavljivanje bez upozorenja.
   3. Jednom kada jedan klan unese rezultat, pet stvari se može dogoditi:
          * Rezultat je promijenjen od klana koji ga je unjeo.
          * Rezultat je prihvaćen od drugog klana, i rangiranje na ljestvici je usklađeno.
          * Drugi klan odbija prihvatiti rezultat, i unosi drugi rezultat.
          * Drugi klan odbija prihvatiti rezultat, i radi sukob borbe (vidi ispod).
          * Nijedan klan ne radi ništa 4 dana, nakon čega se rezultat automatski prihvaća.
   4. Klanovi ne smiju potvrditi ne-pojavljivanje umjesto pravog rezultata kako bi dobili više bodova, osim ako je ne-pojavljivanje kazna za kršenje pravila. Klanovi koji namjerno više puta unose ne-pojavljivanje umjesto pravog rezultata će biti suspendirani. Kako bi izbjegli ovo, pobrinite se da prijavite ne-pojavljivanje na IRC kanalu od ljestvice.
   5. Klanovi bi trebali dati točnu listu za Igrača borbe. Nadzornici mogu promijeniti ili ukloniti listu Igrača borbe od klana ako su dodani krivi igrači ili ako se stavi pretjeran broj igrača na listu.



20. Sukobi borbe

   1. Sistem sukoba borbi djeluje kao ClanBase sudnica gdje su admini kao suci. Sukob borbe se može napraviti kada jedan klan ne prihvaća rezultat kojeg je unjeo drugi klan. Zbog velike količine posla koje sukobi zadaju, pravila ispod se moraju strogo slijediti.
   2. Sistem neće dozvoliti kreiranje sukoba borbe tokom prvih 24 sata nakon vremena borbe, stoga prvo probajte izgladiti sukob s protivnikom preko IRC/MSN/Xfire ili na stranici za izvještaj borbe. Bez pokušavanja rješavanja problema prije stvaranja službenog sukoba će rezultirati automatskim gubitkom sukoba.
   3. Ako ne možete riješiti sukob s protivnikom onda probajte prvo unijeti ispravan rezultat. Samo ako protivnik promjeni rezultat možete započeti sukob. Unošenje krivog rezultata borbe će rezultirati automatskim gubljenjem sukoba.
   4. U sukobima obje strane moraju objasniti problem u kratkim ali jasnim i kompletnim crtama. Samo važne i dokazive činjenice su smiju spomenuti. Linkovi na dokaze moraju se odmah predati. Ako dokaz traži drugi klan, mora se točno navesti što, od koga i iz kojeg razloga. Propust u stvaranju pravilnog sukoba će dovesti do automatskog gubitka sukoba.
   5. Klanovima je dozvoljeno pisati sukobe i komentare na jeziku od regionalne ljestvice ako je nadzornik te ljestvice iz iste te regije. Ali prijevod na engleskom također mora biti prisutan. U slučaju da sukob nadgleda neki drugi nadzornik, sve što nije na engleskom jeziku će biti ignorirano.
   6. Primjeri valjanih dokaza su demo datoteke, slike zaslone iz igre i server logovi koje je nabavila neutralna strana. Privatni logovi od IRC, ICQ i sličnih servisa ili logovi servera koje je dao bilo koji klan se neće računati kao dokazi jer ih je lako krivotvoriti. Ako se koristi demo datoteka kao dokaz varanja ili neke druge nedozvoljene radnje, morate odmah odrediti točne trenutke (točno do određene minute i sekunde) gdje se varanje dogodilo ili će sukob automatski biti izgubljen. Nadzornici neće gledati cijelu demo datoteku.
   7. Ako pravila ljestvice dozvoljavaju klanu da traži nešto od drugo klana (demo datoteke, slike zaslona ...)a sukob je napravljen jer protivnički klan nije dao zatražene stvari, onda imaju 3 dana za upload tih stvari na ClanBase ftp server koristeći ispravna imena datoteka. Drugi klan može također dati takav zahtjev, ali samo tokom prva 3 dana od početka sukoba. Obje strane mogu dati zahtjevi za upload samo jednom. Kada se zahtjev za upload ispuni, drugi klan ima 3 dana da kaže kako te stvari mogu biti dokaz njihovih tvrdnji.
   8. Kada se radi na sukobima koji uključuju optužbe za varanje, poželjno je uključiti neku anti-cheat organizaciju u to. To neće biti uvijek moguće. Kako demo datoteke treba detaljno pregledavati, takvi sukobi mogu biti aktivni i do 2 mjeseca prije nego se riješe.
   9. Obje strane moraju dokazati ishod borbe koji tvrde. U slučaju rezultata, linkovi na slike zaslona se moraju odmah dati. Davati svakakve tvrdnje će rezultirati automatskim gubitkom sukoba.
  10. Bilo koji oblik zlostavljanja , započinjanje razgovora koji nema veze s temom, lažno optuživati, bespotrebno ponavljanje ranije spomenutih činjenica ili bilo koji drugi komentari koji nisu važni za rješavanje sukoba će rezultirati automatskim gubitkom sukoba.
  11. Strogo je zabranjeno privatno kontaktirati admina za obranu svog slučaja. Nakon mjesec dana admina možete privatno pitati samo koliko će još trebati za riješavanje sukoba. Sve ostalo što želite reći mora biti rečeno javno. pokušavanje utjecanja na admina privatno će rezultirati automatskim gubitkom sukoba.
  12. Automatski gubitak sukoba znači da će tvrdnje protivnika biti uslišane. Ako protivnik nije naveo nikakve tvrdnje, rezultat će biti stavljen kao ne-pojavljivanje.
  13. Ako su oba klana prekršila pravila ljestvice, borba će biti otkazana. Takav završetak sukoba ne znači da će dokazani varalice proći nekažnjeno. Takvi slučajevi se mogu prijaviti nadzorniku ljestvice na e-mail kako bi se takvi igrači kaznili.
  14. Ako klan ne komentira ništa unutar 3 dana nakon zadnjeg odgovora, smatrat će se da nemaju više ništa za reći.
  15. Za vrijeme suđenja, admin će gledati samo komentare na stranci od sukoba. Komentari i linkovi na dokaze na stranicama od izvještaja borbi ili bilo gdje drugdje neće se uzeti u obzir.
  16. Sukobi borbe će se rješavati prema pravilima ljestvice koja su bila u vrijeme borbe i prema pravilima koja su prihvaćena u formi izazova.
  17. Sukobi borbe nisu nikad hitna stvar i admin će pustiti obično tjedan dana prije nego uopće pogleda slučaj, kako bi dao klanovima više vremena da razjasne svoje slučajeve. Strpljivo čekajte dok se ne donese odluka. Tek kad je sukob star više od mjesec dana možete obavijestiti nadzornika igre.
  18. Klanovi koji stalno rade sukobe će biti suspendirani, ako nemaju osnove u pravilima ili ako je jasno da to rade samo da ometaju proces borbe. Klanovi koji neprestano krše pravila ljestvice i tjeraju druge klanove da započinju sukobe će također biti suspendirani.
« Last Edit: July 25, 2010, 05:21:31 PM by admin »
Banner 500x100