Znaci, u ovome postu cu vam pokusati objasniti kako da napravite takozvane "skinove" za Call of Duty 2.
Vazno je da shvatite da nijedan mod nije napravljen u 5 minuta i da treba strpljenja, i organizacije pri kreiranju istog.
POPIS PROGRAMA:
- Adobe Photoshop CS5
- Adobe Photoshop DDS Plugin
32-bit- Adobe Photoshop DDS Plugin
64-bit- IWI to DDS Converter
Click- DDS to IWI Converter
Click- WinRar
64-bit- WinRar
32-bitGORE NAVEDENE PROGRAME MORATE SKINUTI JER NECETE MOCI RADITI SKINOVE BEZ SVIH ZAJEDNOZnaci za laksi pocetak raditi cemo skin na ePAM modu, kojega sam posebno uredio tako sto sam vec ubacio neke .iwi predloske, evo link za download.
CLICK!1. Korak: Pripremite radnu povrsinu (Svaki put kada radite mod, racunajte da ce vam radna povrsina biti zatrpana, jer je najlakse odvuci neku datoteku na radnu povrsinu, a kako bi sprijecili nered, napravite nekoliko foldera kao ja na donjoj slici)
2.Korak: Iskopirajte na radnu povrsinu, i otvorite datoteku "zzz_skin_template" (koristeci WinRar)
3.Korak: Nakon sto otvorite datoteku, u WinRaru ce vam se pojaviti 4 foldera, otvorite "images"
4.Korak: Vidjeti cete 9 datoteka tipa .iwi, sve ih iskopirajte na desktop u mapu "iwi_original"
5.Korak: Zasada mozete zatvoriti WinRar, nece vam biti potreban neko vrijeme, sada ce vam biti potrebna gore navedena dva programa "dds_to_iwi" i "iwi_to_dds", najbolje je da ih imate na radnoj povrsini
6.Korak: Otvorite mapu "iwi_original" i povucite "weapon_springfield_c.iwi" (skin od Springfielda) na iwitodds.exe
7.Korak: U mapi "iwi_original" cete dobiti novu datoteku tipa .dds, tu datoteku prebacite u folder "dds_original"
8.Korak: Otvorite .dds datoteku u Photoshopu, ako vam izbaci okvir s pitanjem kako zelite otvorite .dds, samo stisnite OK, nemojte nista mjenjati
9.Korak: Otvoriti ce vam se ovakva slika
10.Korak: Idite na Internet i nadite slike koju bi zeljeli ubaciti u igru, te ih spremite u mapu "slike_za_mod"
11.Korak: Otvorite i te slike u Photoshopu, evo ja sam odabrao 2 slike, jedna ce ici na scope od Springa, a jedna na kundak
12.Korak: Odaberite mjesto na kojem bi htjeli imati sliku, i iskopirajte taj izbor, CTRL+C, ( NAPOMENA, MORA SE LOGICKI SLAGATI SA SLIKOM, NE STAVLJATI POLA SLIKE NA SCOPE, A POLA IZVAN NJEGA)
13.Korak: Idite pod File/ New, i pogledajte dimenzije koje su vam tamo zadane ( to su dimenzije izbora kojega ste iskopirali), zapamtite ih i kliknite Cancel
14.Korak: Sada se vratite na odabranu sliku, i prilagodite velicinu onoj koju ste zapamtili
15.Korak: Oznacite tu sliku i iskopirajte ju na Springfield, i namjestite na odabrano mjesto
16.Korak: Ovaj korak mozete i preskociti, ali ako hocete, mozete namjestiti prozirnost slike, tako da vam se ljepse uklapa u igru, idete u donji desni kut na Layer 1, desni klik, Blending Options, i pod Opacity namjestite postotak prozirnosti koji zelite
17.Korak: Ponovio sam gore navedene korake za sliku na kundaku
18.Korak: Sada mozete spremiti tu sliku, idite File/Save as, odaberite folder "dds_novi", format D3D/DDS, i kada vam izbaci NVIDIA DDS dijaloski okvir, stavite postavke kao ja dolje na slici i kliknite Save
19.Korak: Otvorite mapu "dds_novi" i datoteku koja se tamo nalazi povucite na dds2iwi.exe
20.Korak: Sada ce vam se u mapi "dds_novi" pojaviti datoteka istoga imena, ali .iwi tipa, i nju prebacite u mapu "iwi_novi"
21.Korak: Pri kraju smo, sada trebate izbrisati tekst ".iwi_out" iz imena datoteke, ali ostaviti zadnji .iwi, ovaj korak je vrlo vazan, jer bez njega igra nece prepoznati sliku
22.Korak: Napravite kopiju moda "zzz_skin_template.iwd" i prebacite ju u mapu "mod_novi", a original u mapu "mod_original"
23.Korak: Otvorite mapu "mod_novi" i zatim u WinRaru otvorite "zzz_skin_template.iwd"
24.Korak: U otvorenom WinRaru otvorite mapu "images", i dovucite datoteku "weapon_springfield_c.iwi" iz mape "iwi_novi", otvoriti ce vam se prozor koji ce vam ponuditi promjenu opcija i lokacije, ali nista ne mjenjate i samo stisnite "U redu". Sada mozete zatvoriti WinRar
25.Korak: Skin je gotov, ako ga zelite testirati prije nego sto ga stavite na vlastiti server, napravite sljedece:
- Idite na lokaciju gdje ste instalirali CoD2,
- Izbrisite sve modove iz main foldera (pocinju na z)
- Trebala bi vam ostati mapa kao i meni na slici
26.Korak: Iskopirajte datoteku iz mape "mod_novi" u mapu "main", pokrenite igru, i u konzolu unesite /devmap mp_burgundy (ili bilo koju drugu mapu, stavio sam burgundy, jer je tamo Springfield)
I eto ga, mod je gotov.
Mozete istu stvar raditi sa koliko god .iwi datoteka hocete.
Napominjem da je postupak slican i za CoD4, mozda kasnije napravim tutorial i za njega.
Nadam se da sam vam pomogao, za sve nejasnoce ostavite komentare, ili mi se javite na xfire: fox1406