Pozdrav,
Znaci koliko sam shvatio hoces preko rcon naredbe utjecati na cvar (name) nekoga igraca. Najlakse ti je logicki napraviti da dobivas njihov id preko funkcije "getEntityNumber()" koja je u samom igri jednaka naredbi /rcon status.
Evo ti primjer koda, vjerojatno ces ga trebati malo promjeniti, ali po logici bi trebao raditi.
custom_name()
{
level endon("boot");
setcvar("g_changename", "");
new_name = "^1Zeljeno ^2Ime ^3Igraca";
while(1)
{
if(getcvar("g_changename") != "")
{
changePlayerNum = getcvarint("g_changename");
players = getentarray("player", "classname");
for(i = 0; i < players.size; i++)
{
thisPlayerNum = players getEntityNumber();
if(thisPlayerNum == changePlayerNum )
{
iprintln(players.name + "^7 was renamed by the admin");
players setClientCvar("name",new_name));
}
}
setcvar("g_changename", "");
}
wait 0.05;
}
}
LP