forum.hrvatski-hosting.com
Gameserveri => Call of Duty 4 (COD4) => Topic started by: BeR0 on November 02, 2010, 06:58:05 AM
-
Ovako vidim da puno vas ima problema s radenjem vlastitim podesenjima na promod serverima
pa ajde sad su vas ja naucit kako to napraviti
pažljivo pratite svaki korak da nebi došlo do grešaka
Ovaj z_custom_ruleset.iwd sluzi da slozite vlastita pravila na serveru kao killcam broj snipera
Prije nekih 8-9 mjeseci sam si i ja htio uredit custom rules i goglao sam te izgubio 2 dana uzalud jer nisam mogao pronaći rješenje od nekorisnih savjeta do neki mutavih programa koji nikome i ničemu ne služe, a cijelo vrijeme pred nosom mi je bio winrar.
Datoteku z_custom_ruleset.iwd otvorite sa winrarom i u vidjet ćete mapu "promod_ruleset" nju raspakirajte van u toj mapi se nalazi file "custom_public.gsc"
taj "custom_public.gsc" je ko server cfg u njemu podešavate igru taj file otvorite sa notepadom++
Napomena: Datoteka z_custom_ruleset.iwd je .zip datoteka tako da ju možete preimenovati u z_custom_ruleset.zip o otpakirati na vašem računalu.
Nakon što završite sa uređenjem ponovno ju zapakirate/zipate u .zip i promjenite naziv u z_custom_ruleset.iwd
Ovako custom_ruleset izgleda jako koplicirano itd... a kad naučite gdje se što nalazi napravit ćete edit u 5 minuta
BOJA - označeno sa crvenim ne dirati osim ako znate što radite
BOJA - označeno sa naranđastim nebitno ako imate planirate napraviti SD server
BOJA - označena sa zeleno-plava slobodno mjenjajte ali pratite savjete
BOJA - označena sa zelenom možete podešavati kako vam paše
main()
{
// custom_public ruleset, promod live v2
// 0 = iskljuceno 1 = aktivirano 2+ ako ima mogucnost
// sd
setDvar( "scr_sd_bombtimer", "45" ); // [1->] (seconds) - vrijeme bombe do explozije
setDvar( "scr_sd_defusetime", "7" ); // [1->] (seconds) - vreme potrebno da se bomba razmontira
setDvar( "scr_sd_multibomb", "0" ); // [0-1] (everyone can plant) - da svaki napadacki player ima svoju bombu
setDvar( "scr_sd_numlives", "1" ); // [0->] (amount of lives) - broj života
setDvar( "scr_sd_planttime", "5" ); // [1->] (seconds) - vrijeme postavljanja bombe
setDvar( "scr_sd_playerrespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds) - ćekanje između svake runde
setDvar( "scr_sd_roundlimit", "20" ); // [0->] (points) - koliko su runda igra
setDvar( "scr_sd_roundswitch", "10" ); // [0->] (points) - zamjena strana nakon runda
setDvar( "scr_sd_scorelimit", "0" ); // [0->] (points) Držite na 0 do odigranih "round limit" ili 11 pa nadalje jer kad 1 tim dostigne taj broj bodova kraj igre map je
setDvar( "scr_sd_timelimit", "1.75" ); // [0->] (minutes) - igranje 1 runde
setDvar( "scr_sd_waverespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds) - ćekanje napoćetku mape
// dom
setDvar( "scr_dom_numlives", "0" ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_dom_playerrespawndelay", "7" ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_dom_roundlimit", "2" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dom_roundswitch", "1" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dom_scorelimit", "0" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dom_timelimit", "15" ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_dom_waverespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
// koth
setDvar( "koth_autodestroytime", "120" ); // [1->] (hq online time in seconds)
setDvar( "koth_capturetime", "20" ); // [1->] (time to capture hq in seconds)
setDvar( "koth_delayPlayer", "0" ); // [0-1] (override default respawn delay in seconds)
setDvar( "koth_destroytime", "10" ); // [1->] (time to destroy hq in seconds)
setDvar( "koth_kothmode", "0" ); // [0-1] (classic mode, non-classic)
setDvar( "koth_spawnDelay", "45" ); // [0->] (default respawn delay in seconds)
setDvar( "koth_spawntime", "10" ); // [0->] (hq spawn time in seconds)
setDvar( "scr_koth_numlives", "0" ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_koth_playerrespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_koth_roundlimit", "2" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_koth_roundswitch", "1" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_koth_scorelimit", "0" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_koth_timelimit", "15" ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_koth_waverespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
// sab
setDvar( "scr_sab_bombtimer", "45" ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_defusetime", "5" ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_hotpotato", "0" ); // [0-1] (shared bomb timer)
setDvar( "scr_sab_numlives", "0" ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_sab_planttime", "5" ); // [1->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_playerrespawndelay", "7" ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_sab_roundlimit", "4" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sab_roundswitch", "2" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sab_scorelimit", "0" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_sab_timelimit", "10" ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_sab_waverespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
// tdm
setDvar( "scr_war_numlives", "0" ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_war_playerrespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_war_roundlimit", "2" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_war_scorelimit", "0" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_war_roundswitch", "1" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_war_timelimit", "15" ); // [0->] (minutes)
setDvar( "scr_war_waverespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
// dm
setDvar( "scr_dm_numlives", "0" ); // [0->] (amount of lives)
setDvar( "scr_dm_playerrespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_dm_roundlimit", "1" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dm_scorelimit", "0" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dm_timelimit", "10" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_dm_waverespawndelay", "0" ); // [0->] (seconds)
// class limits
Ovdje podešavate broj klase po timu
setDvar( "class_assault_limit", "64" );
setDvar( "class_specops_limit", "2" );
setDvar( "class_demolitions_limit", "1" );
setDvar( "class_sniper_limit", "1" );
1 - dozvoljava pad klase 0 - nedozvoljava pad klase
setDvar( "class_assault_allowdrop", "1" );
setDvar( "class_specops_allowdrop", "1" );
setDvar( "class_demolitions_allowdrop", "0" );
setDvar( "class_sniper_allowdrop", "0" );
1 - oruzje se može koristit 0 - oruzje se nemože koristit
// assault
setDvar( "weap_allow_m16", "1" );
setDvar( "weap_allow_ak47", "1" );
setDvar( "weap_allow_m4", "1" );
setDvar( "weap_allow_g3", "1" );
setDvar( "weap_allow_g36c", "1" );
setDvar( "weap_allow_m14", "1" );
setDvar( "weap_allow_mp44", "1" );
// assault attachments
1 - attachments koji se moze koristi 0 - koji se nemoze koristiti
setDvar( "attach_allow_assault_none", "1" );
setDvar( "attach_allow_assault_silencer", "1" );
// smg
1 - oruzje se može koristit 0 - oruzje se nemože koristit
setDvar( "weap_allow_mp5", "1" );
setDvar( "weap_allow_uzi", "1" );
setDvar( "weap_allow_ak74u", "1" );
// smg attachments
1 - attachments koji se moze koristi 0 - koji se nemoze koristiti
setDvar( "attach_allow_smg_none", "1" );
setDvar( "attach_allow_smg_silencer", "1" );
// shotgun
1 - oruzje se može koristit 0 - oruzje se nemože koristit
setDvar( "weap_allow_m1014", "1" );
setDvar( "weap_allow_winchester1200", "1" );
// sniper
1 - oruzje se može koristit 0 - oruzje se nemože koristit
setDvar( "weap_allow_dragunov", "0" ); - izbaćen iz moda
setDvar( "weap_allow_m40a3", "1" );
setDvar( "weap_allow_barrett", "0" ); - izbaćen iz moda
setDvar( "weap_allow_remington700", "1" );
setDvar( "weap_allow_m21", "0" ); - izbaćen iz moda
// pistol
1 - oruzje se može koristit 0 - oruzje se nemože koristit
setDvar( "weap_allow_beretta", "1" );
setDvar( "weap_allow_colt45", "1" );
setDvar( "weap_allow_usp", "1" );
setDvar( "weap_allow_deserteagle", "1" );
setDvar( "weap_allow_deserteaglegold", "1" );
// pistol attachments
1 - attachments koji se moze koristi 0 - koji se nemoze koristiti
setDvar( "attach_allow_pistol_none", "1" );
setDvar( "attach_allow_pistol_silencer", "1" );
// assault class default loadout (preserved)
setDvar( "class_assault_primary", "ak47" );
setDvar( "class_assault_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_assault_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_assault_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_assault_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_assault_camo", "camo_none" );
// specops class default loadout (preserved)
setDvar( "class_specops_primary", "ak74u" );
setDvar( "class_specops_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_specops_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_specops_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_specops_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_specops_camo", "camo_none" );
// demolitions class default loadout (preserved)
setDvar( "class_demolitions_primary", "winchester1200" );
setDvar( "class_demolitions_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_demolitions_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_demolitions_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_demolitions_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_demolitions_camo", "camo_none" );
// sniper class default loadout (preserved)
setDvar( "class_sniper_primary", "m40a3" );
setDvar( "class_sniper_primary_attachment", "none" );
setDvar( "class_sniper_secondary", "deserteagle" );
setDvar( "class_sniper_secondary_attachment", "none" );
setDvar( "class_sniper_grenade", "smoke_grenade" );
setDvar( "class_sniper_camo", "camo_none" );
// team killing
setDvar( "scr_team_fftype", "1"); // 0 - iskljućeno, 1- ukljućeno, 2- reflect(svaki metak na igraca radi stetu samom sebi, 3- shared (da se djeli pola stete na tebe pola na tvojega)
setDvar( "scr_team_teamkillpointloss", "5" ); // [0->] (points) - gubljenje bodova za teamkill
setDvar( "scr_team_teamkillspawndelay", "0" ); // [0->] (seconds) - kazna cekanja radi team killa
// player death/respawn settings
setDvar( "scr_player_forcerespawn", "1" ); // [0-1] (require player to press use key to spawn, do not require use key to spawn)
setDvar( "scr_game_deathpointloss", "0" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_game_suicidepointloss", "0" ); // [0->] (points)
setDvar( "scr_player_suicidespawndelay", "0" ); // [0->] (points)
// player fall damage
setDvar( "bg_fallDamageMinHeight", "140" ); // [1->] (min height to inflict min fall damage)
setDvar( "bg_fallDamageMaxHeight", "350" ); // [1->] (max height to inflict max fall damage)
// game timers
setDvar( "scr_game_matchstarttime", "10" ); // [0->] (seconds)
setDvar( "scr_game_playerwaittime", "15" ); // [0->] (seconds)
// grenades
1- dozvoljava Granate/specijalne 0- nedozvoljava granate/specijalne
setDvar( "weap_allow_flash_grenade", "1" );
setDvar( "weap_allow_frag_grenade", "1" );
setDvar( "weap_allow_smoke_grenade", "1" );
// logging (not likely to be changed)
setDvar( "logfile", "1" );
setDvar( "g_log", "games_mp.log" );
setDvar( "g_logSync", "0" );
setDvar( "loc_warnings", "0" );
// server issues (not likely to be changed)
setDvar( "sv_maxPing", "0" );
setDvar( "sv_minPing", "0" );
setDvar( "sv_reconnectlimit", "3" );
setDvar( "sv_timeout", "240" );
setDvar( "sv_zombietime", "2" );
setDvar( "sv_floodprotect", "4" );
setDvar( "g_inactivity", "0" );
setDvar( "g_no_script_spam", "1" );
setDvar( "g_banIPs", "" );
setDvar( "sv_kickBanTime", "0" );
setDvar( "sv_disableClientConsole", "0" );
// various
setDvar( "sv_allowDownload", "1" ); // [0-1]
setDvar( "g_allowVote", "0" ); // [0-1] - ako zelite aktivirati call vote
setDvar( "g_deadChat", "1" ); // [0-1] - dead chat - živi vide kaj mrtvi pišu
setDvar( "scr_game_allowkillcam", "0" ); // [0-1] - killcam
setDvar( "scr_game_spectatetype", "1" ); // [0-2] (disabled, team only, all)
setDvar( "scr_drawfriend", "1" ); // [0-1] (draw team icon over teammates) - pokazuje ikonice iznat glave
setDvar( "sv_voice", "0" ); // [0-1] (not likely to use)
setDvar( "scr_enable_hiticon", "2" ); // [0-2] (0 - iskljuci, 1-uvjek pise, 2-pokazuje ali kad se ne pogodi kroz zid) - pokazuje ikonicu kad nekoga pogodis
setDvar( "scr_enable_scoretext", "1" ); // [0-1] - pokazuje +5 kad nekoga ubijes +3 za asist itd...
setDvar( "promod_allow_strattime", "0" ); // [0-1] (sd only) - aktivira timere za ćekanje preporućujem da bude na 1
setDvar( "promod_allow_readyup", "0" ); // [0-1]
setDvar( "g_maxDroppedWeapons", "16" ); // [2-32] (maximum number of dropped weapons before recycling)
setDvar( "scr_hardcore", "0" ); // [0-1] - promod HC mod
// website
setDvar( "promod_hud_show_website", "1" ); // [0-1] - da se vidi text dolje u ljevom kutu
setDvar( "promod_hud_website", "www.callofduty.com" ); // tekst koji ce bit prikazan mozete stavit link web stranice ili ime tag itd...
// messagecenter Ovo nemoje paliti radi PB poruka koje su praktićnije i vidljive od ovih promodovih
setDvar( "promod_mc_enable", "0" ); // [0-1]
setDvar( "promod_mc_rs_every_round", "0" ); // [0-1] (restarts messages on round-based gametypes)
setDvar( "promod_mc_delay", "45" ); // [1->] (default delay in seconds between messages)
setDvar( "promod_mc_loopdelay", "45" ); // [1->] (delay in seconds until it starting over)
setDvar( "promod_mc_maxmessages", "3" ); // [1->] (set this equivalent to number of messages)
setDvar( "promod_mc_message_1", "Message Center ON" );
setDvar( "promod_mc_message_2", "Set Me Up Or Turn Me OFF" );
setDvar( "promod_mc_message_3", "<*nextmap*>" );
setDvar( "promod_mc_messagedelay_1", "0" ); // [1->] (overrides default delay in seconds between messages, e.g special messages)
setDvar( "promod_mc_messagedelay_2", "0" );
setDvar( "promod_mc_messagedelay_3", "0" );
}
Spremite i izažete 1 mapu ispred da vidite mapu "promod_ruleset" desni klik s winrarom na mapu i stavite "add to archive..." podesite sve kao na sliki
(http://img198.imageshack.us/img198/3214/rarjpeg.jpg)
- oznaćite na "zip" i promjenite ime u z_custom_ruleset.iwd
kad vam kopresira z_custom_ruleset.iwd uploadate u mapu moda samo na serveru! na redirect nije potrebno. File je velik par kba i skine iste sekunde.
Potrebno Dodati u server.cfg za učitavanje promjena
//promod settings
set promod_mode "custom_public" // promod mode, for a list of promod modes see attached readme
set promod_enable_scorebot "0" // match-modes only
-
Buduči da ste ovo vrlo korisno napravili na sljedečem produživanju servera imate 20% popusta na 1 mjesec.
-
Ovako,ovo je korisno al si zaboravio jednu stvar,tj kako to postavit na server,znaci udete ingame i upisete sljedece:
u konzolu upisite: /rcon login [vas rcon pw] i /rcon promod_mode custom_public - ta komanda je tu da bi se vas ruleset ucitao na server!
-
lakše je stavit na kraj u cfg text iz citata
//promod settings
set promod_mode "custom_public" // promod mode, for a list of promod modes see attached readme
set promod_enable_scorebot "0" // match-modes only
:P samo restart i automatski ce stavit custom rules
-
Pozdrav,
A da li neko možda zna kako u promodu maknuti mapu di se vide igrači u gornjem ljevom kutu. Probao sam forceuav postaviti na 0 ali ne pomaže. Jedino kada se osposobi HC onda je nema, ali onda nema ni ničeg ostalog.
Oprostite ako sam u krivoj temi, neka slobodno moderator obriše post.
-
znam da je malo izvan teme ali ako tko moze pomoci zahvalan sam. znaci napravio sam sve ovo da stavim promod na server i zahvaljujem na detaljnom i kvalitetnom opisu, tj upustvima. uglavnom, stavio sam promod ali i dalje nemam rup mode. preko rcon toola upisem u consolu kako i navedeno ali nema efekta. jedino u igri to mogu napraviti ali nakon sto dojde s obicnog na rup pise mi velikim slovima po ekranu changed custom set IWD file. tako nesto. zanima me kako to promijeniti negdje drugdje i da ima efekta.
-
za warove moraš satviti sve orginal mod filove bez imjenjivana custom rulsa i nakon toga pokreneta war mod http://forum.hrvatski-hosting.com/index.php?topic=631.msg2257#msg225 (http://forum.hrvatski-hosting.com/index.php?topic=631.msg2257#msg225) <- upute
-
Ja imam problem sa rulesetom..kad ga uploadam i restartam server dobijem ovo "Game server query failed"...pa bih molio za pomoc..
-
Napravite tocno prema uputama i nece vam se to dogadati.
-
e bero tnx server je skoro pun 8)
koji ti je xfire?
-
Ja sam otvorio u notepad-u i sve uredio i stavio kao knjigicu itd.. I kada je uplodam u mods/promodlive211 ništa od toga nije. Stavio sam no nades, nema...Pomoć*?
-
nemozes koristiti mapu promodlive211 napravi "svoju verziju"
npr u mapi mods napravis mapu promod211_clangame
i u nju uploadaj mod.ff i sve iwdove (promod i taj custom_rules koji si edit)
kad si to ucinio ides u cfg ("main" mapa) koji bi se trebao zvati server.cfg
i na kraju dodaš
//promod settings
set promod_mode "custom_public" // promod mode, for a list of promod modes see attached readme
set promod_enable_scorebot "0" // match-modes only
i u gpu pod edit podesiš učitavanje novog moda
restart :) servera i nadas se da si uspio
-
trebam pomoc jer ja skinem taj z_custom_ruleset.iwd i otvorim ga al nemogu otvorit onaj custom_public.gsc
ovo mi pise:
C:\Users\Soljan\AppData\Local\Temp\Rar$DIa0.515\z_custom_rulset.iwd: Cannot open C:\Users\Soljan\AppData\Local\Temp\Rar$DIa0.515\z_custom_rulset.iwd
The system cannot find the path specified.
moze pomoc sto prije??hvala.
-
raspakiraj mozda onda budes mogao sa notepadom
-
da al idem extractat ovaj promod_ruleset i nece mi
-
to je temp file i u međuvremenu se izbrisao...prvo ga spremi na desktop pa ga tek onda extractiraj
-
omg,zasto meni kada igram npr. bacim bombu i ubijem se i opet imam zivot,opet bacim bombu i ubijem se i opet imam zivot wtf kako to narediti??? de fast odgovor a num lives mi je na 1???? brzo admini
-
pa to ti ovisi o gametypu kojeg pokreces na serveru
-
pa imam SD kako to narediti???
-
kod S&D se respawnas sve dok na serveru nemas barem 2 igraca u suprotnim teamovima.
provjeri jos jednom u rotaciji da li si postavio S&D pod postavke, a mozes i pokrenuti mapu sa
/rcon gametype sd
/rcon map mp_crossfire
-
naredio hvala :)))